13 Aralık 2010 Pazartesi

Hayde Dinle - Cem Yılmaz Dinle Av Mevsimi 2010



Cem Yılmaz'ın Hayde türküsü intenet video paylaşım sitelerinde izlenme rekorları kırıyor. Cem Yılmaz Hayde türküsünün videosunu sitemizden izleyebilirsiniz. Cem Yılmaz Hayde, Cem Yılmaz Hayde dinle, Av Mevsimi Cem Yılmaz Hayde Türküsü, Cem Yılmaz video izle Kazım Koyuncu Hayde Şarkı Sözleri Hayde Cem Yılmaz Hayde Dinle Hayde gidelum hayde Dağa k'arayemişa Elun nişanlısına Ben nasıl deyim hayde Çiktum çamı budadum Endurdum yarısına Cem Yılmaz Hayde Dinle, Cem Yılmaz Hayde Şarkısını Dinle, Cem Yılmaz Hayde video ...Cem Yılmaz Hayde Şarkı Sözü. Hayde gidelum hayde. Dağa k'arayemişa Cem Yılmaz Av Mevsimi'nde hayde hayde dedi ve internette hayde parçanın videosu izlenme rekoru kırdı. Sitemizden Cem Yılmaz'ın hayde

Av Mevsimi - Cem Yılmazdan Hayde Şarkısını Dinle
Cem Yılmaz - Hayde Şarkı Sözleri:
Hayde gidelum hayde
Dağa k'arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde

Çiktum çami budadum
Endurdum yarisina
Boyle sevdami olur
Girsun yerun dibina

K'izilağaç fidani
Tepeden budanur mi
İnsan sevduği yardan
Bu k'adar utanur mi

Endum dere duzina
Aşlamayi aşladum
Sevdaluk eyi şeydur
Ben da yeni başladum

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Powered by Blogger